Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Συνέντευξη: TERRORDROME

Τον Σάκη από Terrordrome (αυτόν τον ψυχασθενή που τον ακούς να κατεβάζει 32 κλίμακες το δευτερόλεπτο και παράλληλα τον βλέπεις να χτυπιέται λες και έχει επιληψία) τον ξέρω χρόνια, επειδή όμως μένουμε σε τελείως διαφορετικά μέρη, δε μιλάμε συχνά. Όταν το κάνουμε όμως, τα πράγματα δε θέλουν και πολύ για να αρχίσουν να ξεφεύγουν! Μετά από άπειρα γέλια, 3,5 ώρες στο chat room, και μεταξύ “off the record” συζητήσεων, μας τροφοδότησε με μπόλικα νέα για τους Terrordrome και όχι μόνο. Πάμε λοιπόν!


Καλησπέρα και επίσημα Σάκη, τι λέει;!

Όλα καλά Γεράσιμε, μπύρα και Dodheimsgard στα ηχεία!

Ας ξεκινήσουμε απ' τα ψιλοβαρετά, δώσε ένα σύντομο αλλα περιεκτικό βιογραφικό της μπάντας στις ψαρούκλες του P.F.

Πολύ σύντομα, δημιουργηθήκαμε αρχές 2001 και από τότε έχουμε κυκλοφορήσει 1 full length album, 2 split cds, 2 promo cds και ένα 1 MCD, έχουμε κάνει αρκετά shows σε Ελλάδα και Ευρώπη και αυτή τη στιγμή ετοιμάζουμε το 2ο full length album μας. Αρκετές αλλαγές σε μέλη μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια, αλλά από το 2006 έχουμε το πιο "solid" line up, με εμένα στις κιθάρες, το Πέτρο στη φωνή, τον Ανέστη στο μπάσο και το Βασίλη στα τύμπανα.

Μια χαρά, λοιπόν βασική ερώτηση, γνωρίζω εσένα και τη μπάντα σχεδόν απ' τα πρώτα βήματα και αυτό που παρατηρώ είναι ότι η μουσική γίνεται όλο και πιο κτηνώδης με τον καιρό, ενώ παράλληλα στο "θέμα" τεχνική έχετε ξεφύγει...με την καλή έννοια βέβαια! Πες μου πως βλέπεις τη συνθετική πορεία της μπάντας όλα αυτα τα χρονια.

Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκαν οι Terrordrome σκοπός ήταν να διοχετεύσουμε τις μουσικές μας ιδέες σε death metal φόρμες με κλίση στο τεχνικό death metal. Ως μουσικοί ποτέ και ούτε πρόκειται να σταματήσουμε να μελετάμε και αυτό φαίνεται όπως είπες και συ σχετικά με το ''θέμα'' τεχνικής, οπότε η εξέλιξη έχει επέλθει φυσιολογικά με το πέρασμα του χρόνου. Από την άλλη το death metal είναι βίαιη μουσική και θέλουμε και μεις να ωθήσουμε τους εαυτούς μας στα άκρα. Μπορείς να πεις ότι διοχετεύουμε και προσπαθούμε να εκτονώσουμε με τη μουσική μας όλη τη πίεση που έχει εγκλωβιστεί μέσα μας, λόγω του περιβάλλοντος και των καταστάσεων που ζούμε. Kαι τελικά we live through death! Χα χα!

Άρα θα μπορούσε κανείς να πει ότι υπήρχε μια έστω "θολή" εικόνα για αυτό που βγάζει σήμερα η μπάντα ανέκαθεν, έτσι...;

Ναι, σίγουρα. Απλά πάντα έιμασταν ειλικρινείς και παίζαμε όσο καλύτερα και ότι μπορούσαμε σε κάθε χρονική στιγμή.

Το ότι υπάρχει σταθερή σύνθεση από το 2006, κατά πόσο έχει επηρεάσει την εξέλιξη της μπάντας; Φαντάζομαι στο θέμα της πρόβας σίγουρα έχει παίξει μεγάλο ρόλο, συνθετικά ισχύει το ίδιο; Η χρόνια επαφή με τα υπόλοιπα μέλη γεννάει και περισσότερες ιδέες, ή καθεται ο καθένας ανεξάρτητα στο pc του και προγραμματίζει κομμάτια;

Η σταθερότητα της σύνθεσης των μελών της μπάντας έχει επηρεάσει στο 100% και την εξέλιξή της. Κάθε φορά που αλλάζαμε μέλη, νιώθαμε πως γυρνάμε πάλι από το μηδέν και έπρεπε να γίνουν όλα από την αρχή. Όταν ένα νέο μέλος έρχεται, πρέπει και εκείνο να ακολουθήσει τη μπάντα, κάτι που είναι αρκετά δύσκολο και σίγουρα χρονοβόρο, όποτε θέλοντας και μη, πας πίσω. Για αυτό το 1ο άλμπουμ μας βγήκε μετά από 7 χρόνια ύπαρξης, ενώ στο δεύτερο πέσαμε στα 4...χα χα! Εντάξει, είναι λογικό όμως διότι δεν είμαστε επαγγελματίες μουσικοί, ο καθένας έχει τη ζωή και τις υποχρεώσεις του, αλλά παρόλα αυτά η όρεξη και η αγάπη για τους Terrordrome μόνο αυξάνεται. Επίσης, οι αλλαγές στη σύνθεση και όλες οι αναποδιές που περάσαμε είχαν σαν αποτέλεσμα το πρώτο μας άλμπουμ "Vehement Convulsion" να είναι μόνο ξύλο και βία. Ξέρεις, βγήκαν όλα μαζεμένα. Στο 2ο άλμπουμ όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει δραματικά διότι ήμασταν πιο ήρεμοι, πιο ώριμοι και πιο κατασταλαγμένοι, πράγματα που νομίζω πως θα φανούν όταν το ακούσεις. Βεβαίως η ακρότητα και η τεχνική είναι εκεί και ίσως ακόμα πιο έντονα, αλλά το υλικό είναι πολύ πιο ώριμο και μεστό.
Σχετικά με το πως γράφουμε μουσική, υπάρχει και αυτό που λες, δηλαδή ο καθένας στο pc, guitar pro, cubase και τα σχετικά, αλλά κυρίως όλα συμβαίνουν στο studio. Βέβαια με την τεχνολογία έχουμε κερδίσει πολύ σε χρόνο και χρήμα, πολλές φορές είναι ωραίο να δουλεύεις απομονωμένος, αλλά τελικά αν δε κάνεις και τη πρόβα σου δεν μπορείς να καταλάβεις πως πάει το πράγμα. Μετά το Vehement, ένιωθα εντελώς “κενός” από ιδέες όμως χάρη και πάλι στη σταθερότητα του line up, κάποια στιγμή η σύνθεση νέων κομματιών γύρισε πίσω και όπως ήδη είπα αυτή τη φορά πολύ πιο ώριμη και κατασταλαγμένη.

Πολύ σωστός και μάλιστα τόσο το split σας με Oath to Vanquish, όσο και τα 2 νέα κομμάτια που μου έστειλες, θα έλεγα επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σου 100%...αυτό που έχω να παρατηρήσω εγώ είναι ότι παρόλλο που σίγουρα είστε μια απ' τις τεχνικότερες μπάντες τουλάχιστον σε ελληνικό επίπεδο, είναι ότι κρατάτε τα επίπεδα καφρίλας πολύ ψηλά! Δε νομίζω δηλαδή να σας ακούσω ποτέ να παίζετε σαν τους Atheist π.χ.

Ποτέ όμως. Έχεις δίκιο σε αυτό. Το στυλ μας δεν είναι εντελώς clinical, θέλουμε και πολλές δώσεις ''ξύλου'' μέσα!

Επίσης γουστάρω που τα κομμάτια σας είναι περιεκτικά και δεν το παπαρίζετε με ατελείωτο show off όπως κάνουν μπόλικες τεχνικές μπάντες σήμερα brutal ή μη...πάνω σ' αυτό, ποιοι θα μπορούσες να πεις ότι έχουν επηρεάσει τη μουσική σας; Και κατ' επέκταση, παρακολουθείς τη σύγχρονή σκηνή; Αφήνεις να σε επηρεάσουν οι νέες τάσεις, ή όταν συνθέτεις βυθίζεσαι στο oldschool?

Το ατελείωτο show off είναι κάτι που δεν μου αρέσει, διότι εκεί δεν ακούς μουσική αλλά practising patterns, guitar licks, γενικά μουσικές ασκήσεις κάτι που δεν έχει κανένα νόημα για εμάς αλλά ούτε και για την έννοια της μουσικής όπως εμείς την αντιλαμβανόμαστε. Μεγάλωσα (και θα μιλήσω κυρίως για το δικό μου κομμάτι σύνθεσης μιας και ο Ανέστης γράφει πολύ μεγάλο τμήμα της μουσικής μας επίσης) με death και black metal των '90s και εκεί βρίσκονται κυρίως οι επιρροές μας. Φυσικά, μαθαίνοντας μουσική έχω μελετήσει κλασική, jazz, blues κλπ. γεγονός που με έχει κάνει πιο δεκτικό σε επιρροές από άλλες μουσικές, αλλά κυρίως μπάντες όπως οι Obituary, Death, Cannibal Corpse, Monstrosity, Satyricon, Emperor, Limbonic Art έχουν αφήσει το στίγμα τους επάνω μου και κατ' επέκταση στους Terrordrome. Όμως, θα βρεις και πολλά clasical, blues, jazz, flamenco περάσματα τα οποία προσπαθούμε να τα διαμορφώσουμε και να τα εισάγουμε σύμφωνα με το στυλ μας και όχι να τα βάλουμε απλά και μόνο για να μπουν. Είναι ήχοι και μουσικές που υπάρχουν μέσα μας. Τώρα, σχετικά με τη σύγχρονη σκηνή φυσικά και την παρακολουθούμε και έχουμε και από εκεί πολλές επιρροές, όπως από Nile, Origin, Psycroptic και πολλούς άλλους. Εκτιμώ ιδιαίτερα πολλές από τις νέες μπάντες γιατί έχουν πάει τη μουσική σε νέα επίπεδα και μονοπάτια.

Σωστός ο Σάκης, για Dying Fetus δεν άκουσα τίποτα, χα χα!

Χα χα, είναι και αυτοί μέσα σίγουρα...παίζαμε και διασκευές παναθεμά με...χα χα!

Βασικά θέλω να σε τσιγκλίσω να πεις δυο λόγια για την όλη φάση με το διαγωνισμό που έλαβες μέρος, έτσι για να γουστάρουν λίγο και οι φίλοι μας οι κιθαρίστες!

Βεβαίως, αν και είχε πολύ παρασκήνιο η φάση σε γενικές γραμμές, σε κάποια φάση ο Talley είχε ανακοινώσει αυτό το διαγωνισμό όπου ζητούσε κιθαρίστες, μπασίστες και τραγουδιστές να γράψουν κιθάρες, μπάσα, φωνές αντίστοιχα για το "Praise the Lord" των Dying Fetus. Ο Talley είχε "σηκώσει" (σ.σ. στο ίντερνετ) μόνο το drum track του κομματιού και εκεί έπρεπε να πατήσουμε. Καλά, το κομμάτι το είχα παίξει και live με Terrordrome οπότε σε γενικές γραμμές το είχα και λέω, δε γαμείς, ας το γράψω και 'γω. Τέλος παντων επιλέχθηκε και το δικό μου για την τελική 6αδα και ξεκινάει το voting. Εκεί έγινε μακελειό με bot-άκια και οι ψήφοι έπεφταν βροχή για τους 4 εκ των 6. Όντως ο Talley το "βλέπει" και μαζί με τους άλλους Dying Fetus αποφασίζουν πως η δικιά μου (που ήρθα τελευταίος στο voting) και ενός Καναδού (που ήρθε προτελευταίος! Χα χα!) διασκευές είναι οι καλύτερες και μας βάζουν να το ξαναγράψουμε. Τελικά το έχασα το έπαθλο και όντως ο Καναδός ήταν πολύ καλός και το άξιζε. Anyway, είχε πλάκα και ακόμη μεγαλύτερη, όταν στην Ελβετία στο Mountains Of Death (σ.σ. καφρο-φεστιβάλ) μιλούσα με τον Gallagher (σ.σ. Κιθαρίστας των D.F.), του λέω για τη φάση και μου απαντά "so you are Sakis then"!

Πολλά γέλια, έπος! Σοβαρά ρε συ; Άρα δεν είναι μόνο τα ελληνόπουλα λαμόγια ε;

Όχι Γεράσιμε και οι άλλοι δεν είναι καλύτεροι...χα χα!

Συγχαρητήρια πάντως, δε νομίζω να είδε κανένας το video και να μην έμεινε με το στόμα ανοιχτό...καλή φάση όπως και να χει!

Χα χα, να πω επίσης πως τα νέα για το voting είχαν "σηκωθεί" και στο zougla. gr χαχαχαχα...

Ουααααααααα χα χα χα χαααα!!!!Καλά ρε, και ακόμα να σας πάρει support η Βίσση? Δεν υπάρχει αξιοκρατία σ' αυτή τη χώρα τελικά!

Μας το έχει προτείνει είναι η αλήθεια, αλλά περιμένουμε κάτι μεγαλύτερο...Στανίση και κάτω...χα χα!

Έτσι, χα χα χα! Λοιπόν για πες μου τώρα, σχεδόν έτοιμο το νέο άλμπουμ, αλλά κάτι πήρε τ' αυτί μου και για ένα 7ιντσο που προέκυψε...κάντα μας λιανά...που; πως; πότε; και λοιπά.

Σωστά και δυνατά ακούν τα αυτιά σου λοιπόν. Πράγματι σε συνεργασία με τη Sevared Records (US), Floga Records (GR), Noise Effect (GR) και φυσικά Grindethic επανακυκλοφορούμε τη δικιά μας μεριά του split με Oath To Vanquish σε περιορισμένο 7'' βινύλιο. To split ήταν περιορισμένο σε μόλις 100 κόπιες που παραλίγο ούτε για εμάς δεν θα έμεναν, υπάρχει σημαντική ζήτηση και αποφασίσαμε να το επανακυκλοφορήσουμε σε βινύλιο αυτή τη φορά. Cult and Oldschool! Θα περιέχει και τα 2 κομμάτια του split, ένα σε κάθε μεριά, remastered, όπως επίσης και με νέο artwork σε σχέση όμως με αυτό του split. Επίσης του δώσαμε και νέο τίτλο που είναι "The Seeds of Terror, Begotten". Σχεδόν τα πάντα είναι έτοιμα και ελπίζουμε Γενάρη/Φλεβάρη να το έχουμε στα χέρια μας. Split label κυκλοφορία λοιπόν και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που υπάρχει ενδιαφέρον για αυτά τα κομμάτια.

Άντε μπράβο, μπας και προλάβουμε και μεις καμιά κόπια αυτή τη φορά! Η όλη φάση έγινε με δική σας πρωτοβουλία ή με κάποιου απ' τα labels?

Σε συζητήσεις με το Tom μου έλεγε πως έπρεπε να είχε κόψει περισσότερα αντίτυπα και εκεί είναι που προτείναμε το 7''. Η Grindethic δε βγάζει βινύλια, γι αυτό ρωτήσαμε τριγύρω και γενικά το ότι θα βγει από 3 εταιρίες έχει να κάνει και με τη μείωση του κόστους παραγωγής αλλά ταυτόχρονα η διανομή θα είναι πολύ καλύτερη. Αυτό ήταν κάτι που μας το πρότειναν από τις εταιρίες και έτσι καταλήξαμε με τις 3 που ήδη ανέφερα. Να σημειώσω σε αυτό το σημείο πως η Noise Effect είναι μια νεοσύστατη, όχι εταιρία, αλλά DIY φάση εδώ στη Θεσσαλονίκη, όπου τα παιδιά διατηρούν δισκάδικο (Noise Effect Store) και θέλουν να βοηθήσουν μπάντες με κοπή βινυλίων κυρίως. Σχετικά με τη Sevared και τη Floga ένα απλό search στο διαδίκτυο αμέσως θα αποκαλύψει περαιτέρω πληροφορίες. 500 κόπιες θα βγει οπότε έχετε μάτια και αυτιά ανοιχτά!

Πολύ όμορφα νέα ρε! Ας περάσουμε και στο φιλέτο όμως, διαφώτισε μας σχετικά με το νέο άλμπουμ...πως θα λέγεται; Πότε βγαίνει; Και αν θες δώσε και μερικές τεχνικές λεπτομέρειες, πού γράψατε, πόσα νέα κομμάτια θ' ακούσουμε και τα σχετικά...

Ο τίτλος του άλμπουμ είναι "The Day of Sacrilege" και πρόκειται για concept δίσκο, σε αντίθεση με το "Vehement..." που ήταν ένα μακελειό ιδεών και συναισθημάτων του Πέτρου. Στο concept έχουμε έναν 2ο έκπτωτο άγγελο από τον παράδεισο ο οποίος θέλει να πάρει τη θέση του σατανά στη κόλαση. Έτσι, ξεκινάει ένας εμφύλιος στις τάξεις της κολάσεως. Τελικά χάνει και φυλακίζεται αιωνίως. Είναι κυρίως fiction υλικό, που ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσει με το δικό του τρόπο. Εμένα π.χ. και από την εξέλιξη της ιστορίας, το ηθικό δίδαγμα είναι πως ο καθένας έχει μια θέση σε αυτό το κόσμο, όλοι φυσικά προσπαθούμε για το δικό μας καλύτερο, αλλά θα πρέπει σε τελική ανάλυση να αναγνωρίζουμε τη θέση μας, να μην γινόμαστε παράλογοι και φυσικά να μην εκμεταλλευόμαστε το συνάνθρωπό μας. Στο τέλος η ζωή αυτή μας κρίνει και θέλοντας ή μη μας βάζει στη "θέση" μας.
Το άλμπουμ θα περιέχει 9 κομμάτια, γύρω στα 34 λεπτά, ηχογραφήθηκε εξ ολοκλήρου από το Γιώργο Μπρίγκο στα MIX Studio εδώ στη Θεσσαλονίκη. Η μίξη έγινε επίσης από το Γιώργο, ενώ το mastering από το Τόλη Σιώπη στα Odeon Mastering επίσης στη Θεσσαλονίκη. Θα περιέχει επίσης μερικές πολύ δυνατές guest εμφανίσεις τις οποίες θα ήθελα να λάβεις το cd και να διαβάσεις για αυτές, οπότε δεν λέω κάτι επιπλέον επί του θέματος. Πιστεύουμε πως λίγο μετά το 7'', δηλαδή Φεβρουάριο/Μάρτιο να έχει κυκλοφορήσει. H Grindethic και πάλι θα είναι πίσω από την κυκλοφορία.

Grindethic εργολαβεία έτσι; Φαντάζομαι (και σε σχέση με τα παραπάνω) είστε απόλυτα ικανοποιημένοι και όχι άδικα, είναι μια αξιοσέβαστη εταιρεία στο χώρο.

Nαι είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι και δουελεύει πολύ για τους Terrordrome. Για αυτό αβίαστα δόσαμε και το δεύτερο album μας εκεί.

Με φέρνεις προ εκπλήξεως όμως αγορίνα! Αφενός ακούγεται σα να έχει παίξει πολύ ψάξιμο πίσω απ το concept, αφετέρου αρκετά ουμανιστικό μου κάνει όλο αυτό...θεωρείς λοιπόν ότι υπάρχει χώρος για τέτοιου είδους "αναζητήσεις" ή ακόμα και "θεωρίες" εντός του brutal death metal πλαισίου;

Φυσικά και το πιστεύω, δεν βλέπω το brutal death ως πτώματα, αντιχριστιανισμό ή με πολιτικοποιημένο στίχο μόνο και όπως ήδη είπα, η ερμηνεία των στίχων είναι καθαρά δική μου, ο Πέτρος, ο Ανέστης, ο Βασίλης και όποιος άλλος τους διαβάσει, μπορεί να δώσει τη δικιά του ερμηνεία, ή και να μη τους ερμηνεύσει καθόλου και να δεχτεί ή να απορρίψει την ιστορία ως έχει. Καθαρά σαν γραφή υπάρχει πολύ μάχη, σκοτωμοί κλπ. απλά έχω μια τάση να δίνω τη δική μου ερμηνεία σε ότι βλέπω, διαβάζω, ακούω.

Και καλά κάνεις! Άλλωστε αυτό είναι και το νόημα της τέχνης γενικότερα, να βάζει τον καθένα σε σκέψη, τόσο το δημιουργό όσο και τον αποδέκτη...αν ήταν αλλιώς, θα ακούγαμε μόνο cannibal corpse που βγάζουν εδώ και 15 χρόνια το ίδιο άλμπουμ, χα χα! No offence Cannibal Corpse!!!!

Χα χα, πράγματι, αλλά ειλικρινά ακόμα μου αρέσουν οι δίσκοι των Cannibal Corpse, ένα περίεργο πράγμα. 100 χρόνια τα ίδια, αλλά και τόσο μοναδικά και αξεπέραστα κάθε φορά. Είναι τέχνη να καταφέρεις και κάτι τέτοιο, αντίθετα οι Obituary δεν υποφέρονται άλλο...χαχα!

Πόσο σε νιώθω αν ήξερες! Το μόνο που με χαλάει να σου πω την αλήθεια, είναι ότι έτσι όπως το βλέπω, δε θα έχουμε ρομαντικούς τίτλους τύπου "Festivity of Clitoris Licking" αυτή τη φορά, χε χε χε!

Χα χα χα, ναι ρε γαμώτο...του μουνιού το πανηγύρι ελληνιστί..Πάντως δε ξέρεις πως μπορεί να γυρίσουν τα πράγματα στο επόμενο album, αλλά στο "The Day of Sacrilege" τα κομμάτια ακολουθούν το concept και οι τίτλοι είναι πιο σκοτεινοί.

Φοράμε μανδύα και πάμε, που λέει και ένας φίλος εδώ στο ενυδρείο, σου χαλάμε χατήρι;!!!!! Να περιμένουμε κάνα tour για προώθηση απ' το νέο χρόνο λοιπόν, ή μιας και σεις είστε μέσα στη γενιά της κρίσης, θα δράσετε πιο υπογείως (π.χ. πιο επιλεκτικά λαηβ, αραιά κ που);

Έεεετσι!! Χεχε!!! Ναι υπάρχουν σχέδια για tour Ευρώπη ήδη, όπως και για μεμονωμένα shows. Θέλουμε αρχικά να κυκλοφορήσει το άλμπουμ και μετά θα έχουμε κάτι πιο σίγουρο. Όπως και να έχει και άσχετα με την τωρινή κρίση, θα κινηθούμε έτσι και αλλιώς υπογείως σχετικά με το θέμα των live, απλά θέλουμε να επαναλάβουμε το tour και τα festivals του "Vehement...". Εμπειρίες πολύ δυνατές και αναζωογονητικές!

Πολύ καλά!

Είμαστε περισσότερο live παρά studio μπάντα οπότε τα live είναι μεγάλο μέρος της ύπαρξης αλλά και επιβίωσής μας και για αυτό τα κυνηγάμε όσο περισσότερο μας επιτρέπουν οι προσωπικές και καθημερινές μας υποχρεώσεις.

Θέλετε να βασανίζετε τον κόσμο έτσι; Ακόμα θυμάμαι το σοκ το 2009 στην Αθήνα, χα χα χα! Λοιπόν τελευταία ερώτηση...

Κιόλας;;;!!!!!!!!

(σ.σ. Πεθαίνω στα γέλια!) Λοιπόν θεωρώ ότι η καφροσκηνή στη χώρα μας έχει ανέβει πολύ ψιλά, μάλιστα γίνονται και κινήσεις πλέον που μερικά χρόνια νωρίτερα ουτε καν θα πήγαινε το μυαλό μας. Για παράδειγμα, η αυτοχρηματοδοτούμενη απο κοινού κυκλοφορία της "Greek Death/Grind Scene" συλλογής στην οποία συμμετέχετε με άλλες 20-κάτι μπάντες όπου να' ναι κυκλοφορεί. Σε συνδυασμό με τον τρόπο που έγινε (σ.σ. Η συλλογή οργανώθηκε και επιμελήθηκε από το ομώνυμο facebook group, τυπώθηκε σε 500 κόπιες, για τις οποίες όλα τα έξοδα καλύφθηκαν από τις ίδιες τις μπάντες που συμμετέχουν και θα διανέμεται αυστηρά δωρεάν) τί γνώμη έχεις για την ελληνική καφροσκηνή; Θεωρείς ότι επιτέλους ωριμάσαμε;

Πιστεύω πως η ελληνική καφροσκηνή έχει ωριμάσει εδώ και αρκετά χρόνια και κινήσεις όπως αυτή της "Greek Death/Grind Scene" απλά προσθέτουν ένα ακόμα σπόρο προς καρποφορία. Βλέπεις πως μαζεύτηκαν 20+ μπάντες και υπάρχουν άλλες τόσες και βάλε, που βγάζουν ποιοτικές κυκλοφορίες, κάνουν lives στο εξωτερικό, παίζουν support σε μεγάλες μπάντες του είδους και τις "έχουν" πολλές φορές άνετα και γενικά βλέπω και το διεθνή τύπο να δίνει μεγάλη σημασία και "χώρο" για την ελληνική ακραία σκηνή. Παρακολουθώ πολύ έντονα το τι γίνεται και λέγεται στο Underground και όχι μόνο και γενικά εδώ και καιρό βλέπω αναγνώριση. Πραγματικά, αυτό που μας τραβάει λίγο πίσω είναι η τοποθεσία της Ελλάδας που αντίθετα με τους Γερμανούς π.χ. δεν μπορείς να πάρεις ένα βαν και να αρχίσεις να οργώνεις. Αυτό σχετικά με το τομέα των tours και shows. Συνθετικά και παιχτικά είμαστε πάρα πολύ ψηλά, εταιρίες δείχνουν ενδιαφέρον, άλμπουμ πολλά βγαίνουν (ηχητικά να μην υστερούν καθόλου με τις ξένες παραγωγές, που ίσα ίσα να είναι και καλύτερες, για μένα είναι μύθος πλέον τα studio έξω), live πολλά γίνονται, όλο και περισσότεροι βγαίνουν τουλάχιστον στην Ευρώπη και γενικά υπάρχει μεγάλη κινητικότητα - και το ξανατονίζω - εδώ και χρόνια. Συμπερασματικά θα έλεγα ότι η φωτιά είναι ήδη μεγάλη και συνεχίζει το έργο της.

Πες τα έτσι για να παίρνουμε και λίγο τα πάνω μας! Αγορίνα κάναμε μια πολύ όμορφη κουβέντα! Σ' ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον που έδειξες στην πρόσκληση του ενυδρείου!

Πραγματικά Γεράσιμε και σε ευχαριστώ από καρδιάς!!!

Ρίξε ό,τι θέλεις για το τέλος!

Και ξανά ευχαριστώ και ευχαριστούμε ως Terrordrome για την υπέροχη κουβέντα μαζί με σένα και το Projekt FishTank. Καλή συνέχεια και ελπίζουμε να σας αρέσει το "The Day of Sacrilege"! Only death is real!

Συνέντευξη: Γεράσιμος Β.




Δεν υπάρχουν σχόλια: