Η ακραία σκηνή του Ισραήλ, ήταν μέχρι τώρα γνωστή για τους Melechesh. Κατά τα άλλα μόνο κάτι ψιλοαστείες περιπτώσεις σαν τους Arallu βρίσκονταν στο διάβα μας προς την Ιερουσαλήμ και χάναμε τον προσανατολισμό μας.
Ανάμεσα λοιπόν σ’όσους αποστάτες έχουν κατά καιρούς εγείρει αξιώσεις για τον εμπρησμό της ιερής πόλης, μόνο αυτό εδώ το ευφυές δίδυμο μπορεί να παραδώσει την Ιερουσαλήμ στις φλόγες.
Θύματα του Darkthroneικού συμπλέγματος και δεξιοτέχνες της υπόγειας αισθητικής, οι Tsorer εκπλήσσουν, συνθέτοντας ήχους που είχαμε καιρό να ακούσουμε. Με τα νορβηγικά mid tempo να κυριαρχούν και τις κιθάρες θαμμένες εκατό λεύγες κάτω από την κόλαση, γκαζώνουν αλα Carpathian Forest και σταυρώνουν τις χορδές τους σε σκανδιναβικό ξύλο, λοξοκοιτώντας προς την Αμερική των Krieg.
Το πιο άρρωστο όμως στοιχείο σε όλη την ιστορία είναι αυτός ο synth οχετός που ντύνει διακριτικά το μεγαλύτερο μέρος του δίσκου, φέρνοντας κάτι από Gehenna ή ακόμα και Katharsis (βλ. και λογότυπο).
Βρώμικο και κολασμένο, το "Return to Sodom" μας αναγκάζει να ανοίξουμε τα πατζούρια και να στρέψουμε το βλέμμα μας προς την απέναντι πολυκατοικία. Κατάλληλη υπόκρουση για επαρχιακές γειτονιές και αθηναϊκά διαμερίσματα νεοελληνικής απόχρωσης.
Ανάμεσα λοιπόν σ’όσους αποστάτες έχουν κατά καιρούς εγείρει αξιώσεις για τον εμπρησμό της ιερής πόλης, μόνο αυτό εδώ το ευφυές δίδυμο μπορεί να παραδώσει την Ιερουσαλήμ στις φλόγες.
Θύματα του Darkthroneικού συμπλέγματος και δεξιοτέχνες της υπόγειας αισθητικής, οι Tsorer εκπλήσσουν, συνθέτοντας ήχους που είχαμε καιρό να ακούσουμε. Με τα νορβηγικά mid tempo να κυριαρχούν και τις κιθάρες θαμμένες εκατό λεύγες κάτω από την κόλαση, γκαζώνουν αλα Carpathian Forest και σταυρώνουν τις χορδές τους σε σκανδιναβικό ξύλο, λοξοκοιτώντας προς την Αμερική των Krieg.
Το πιο άρρωστο όμως στοιχείο σε όλη την ιστορία είναι αυτός ο synth οχετός που ντύνει διακριτικά το μεγαλύτερο μέρος του δίσκου, φέρνοντας κάτι από Gehenna ή ακόμα και Katharsis (βλ. και λογότυπο).
Βρώμικο και κολασμένο, το "Return to Sodom" μας αναγκάζει να ανοίξουμε τα πατζούρια και να στρέψουμε το βλέμμα μας προς την απέναντι πολυκατοικία. Κατάλληλη υπόκρουση για επαρχιακές γειτονιές και αθηναϊκά διαμερίσματα νεοελληνικής απόχρωσης.
Αντώνης Δ.
http://www.myspace.com/thosewhowalkthepath
http://www.blackhate.de/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου