Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

LUDICRA (USA) - The Tenant (2010)

Δεν θα κρυφτώ, το συγκεκριμένο άλμπουμ είναι η πρώτη μου επαφή με τους Ludicra, χρόνια τώρα απέφευγα να τους ακούσω για λόγους όπως τo ότι τα γυναικεία φωνητικά στο metal μου ήταν κάτι που πάντα με ενοχλούσε ή για το αστείο επιχείρημα "δεν ξέρω από ποιό άλμπουμ να αρχίσω", ε δεν είχα και κάποιον να με παροτρύνει, να με πιέσει λίγο ρε παιδί μου, οπότε το άφηνα.



Τελικά, η δοκιμή με αυτό μου άφησε αρκετά θετικές εντυπώσεις. Μέσα εδώ θα βρει κανείς τόνους σωστής heavy metal παιδείας, περασμένη από το "usbm progressive φίλτρο", άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ο Cobett (του οποίου ευχόμαστε ταχύτατη ανάρρωση) είναι ο βασικός ενορχηστρωτής πίσω από αυτήν την υπόθεση και παίζει και σε κάτι άλλες μπάντες που μπορεί να σας πει κάτι αυτό (The Lord Weird Slough Feg, Hammers Of Misfortune).
Δώστε βάση στο "In Stable", δείτε ότι δεν έχει καμία επαφή με black metal (αυτή η ταμπέλα μάλλον δεν κολλάει εδώ σε αντίθεση με το ξαδερφάκι της που λέγεται death), σκεφτείτε γιατί. Μα είναι αρκετά σαφές το γιατί, όταν ο drummer σου κάνει ξεκάθαρη την παρουσία του, σου λέει βροντερά "είμαι εδώ, και το παρελθόν μου είναι οι Fuckboyz και στην συνέχεια οι Hickey, άκου με τι παίζω".

Εν ολίγοις, τα κομμάτια έχουν σαφείς μουσικές αποστάσεις μεταξύ τους και σε ορισμένες στιγμές νιώθω να υπάρχουν κάποια κενά συνοχής στην δομή τους, αλλά αυτό δεν με σταματάει καθόλου από το να απολαμβάνω τούτο το άλμπουμ, να μου δίνει το κίνητρο να ακούσω τις παλιότερες κυκλοφορίες τους, και να αισθάνομαι τα ίδια πράγματα με την κομματάρα "Clean White Void" σαν αυτή του "Flowing Downwards" των Black Crucifixion. Άσε που νομίζω ότι όσο περισσότερο παίζει στα αυτιά μου, τόσο περισσότερο γουστάρω...


Μάριος Γωνιάδης

www.myspace.com/ludicra
www.ludicra.org

Δεν υπάρχουν σχόλια: